Het is na een half jaar weer eens tijd voor een nieuwe casus, op verzoek van het Forumteam heb ik deze opgezet. Forumlid SiebJr heeft al een fraaie tekening gemaakt, welke later wordt gebruikt.
Ik zal per fase reageren, en proberen op het juiste moment nieuwe informatie te verschaffen, waardoor de casus lekker blijft doorlopen.
Ook nu het verzoek een en ander realistisch te houden. Ik hoop op veel reacties, en uiteraard zijn discussies kennis uitwisseling, en dus zeer welkom.
Succes!
Ter beeldvorming: De tijd van het jaar is ongeveer de huidige, het weer is een rustige, zonnige najaarsdag, temperatuur rond 10C, wind 3 beaufort, ZO. De tijd van de dag is rond 16:00.
Plaats van handeling is een kleinere, historische plaats in Holland (Hollandsdam).
PAGERBERCHT: Prio 1 Oude Brugweg 27, Buitenbrand, HDM
Je rukt uit en na inmelden krijg je te horen dat je bent uitgerukt als 2e TS voor een buitenbrand tijdens een Sinterklaasintocht in een naburige plaats, de aanrijtijd is ongeveer 10 min.
Wat wilt je nog meer weten van de AC, wat is je beeldvorming, wat kan je onderweg al doen, uitrukvoorstellen, opschaling, eerste inzetplan, enz, enz?