AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Leveringen
AFDELING I: AANBESTEDENDE DIENST
I.1) NAAM, ADRESSEN EN CONTACTPUNT(EN):
Brandweer Cluster IJsselstreek, Postbus 41, Contact: Brandweer Gemeente Zutphen, t.a.v. R. Tieben, NL-7200 AA Zutphen. Tel. +31 575593300. ?-mail: r.tieben@zutphen.nl. Fax +31 575593340.
Nadere inlichtingen zijn te verkrijgen op het volgende adres: JMW-adviesbureau, Beukenlaan 1, t.a.v. Jan Müller, NL-7642 EM Wierden. Tel. +31 623822389. ?-mail: jan.muller-jmw@planet.nl. Fax +31 546570612. URL:
www.jmw-adviesbureau.nl.
Bestek en aanvullende documenten (zoals documenten voor een concurrentiegerichte dialoog en een dynamisch aankoopsysteem) zijn verkrijgbaar op: JMW-adviesbureau, Beukenlaan 1, t.a.v. Jan Müller, NL-7642 EM Wierden. Tel. +31 623822389. ?-mail: jan.muller-jmw@planet.nl. Fax +31 546570612. URL:
www.jmw-adviesbureau.nl.
Inschrijvingen of aanvragen tot deelneming moeten worden gericht aan: Zelfde adres als voor het/de hierboven vermelde contactpunt(en).
I.2) TYPE AANBESTEDENDE DIENST EN HOOFDACTIVITEIT OF -ACTIVITEITEN:
Regionale of plaatselijke instantie.
De aanbestedende dienst koopt aan namens andere aanbestedende diensten: neen.
AFDELING II: VOORWERP VAN DE OPDRACHT
II.1) BESCHRIJVING
II.1.1) Door de aanbestedende dienst aan de opdracht gegeven benaming:
Vervanging 2 stuks HV2's t.b.v. de brandweer Gemeente Zutphen en de brandweer Gemeente Brummen.
II.1.2) Type opdracht en plaats van uitvoering van de werken, levering van de goederen of verlening van de diensten:
Leveringen.
Aankoop.
Belangrijkste plaats van levering: Eén stuks te Zutphen en één stuks te Brummen.
NUTS-code: NL225 .
II.1.3) De aankondiging betreft:
Een overheidsopdracht.
II.1.4) Inlichtingen over een raamovereenkomst:
II.1.5) Korte beschrijving van de opdracht of de aankoop/aankopen:
Vervanging 2 stuks HV2's t.b.v. de brandweer Gemeente Zutphen en de brandweer Gemeente Brummen.
II.1.6) CPV-classificatie (Gemeenschappelijke woordenlijst overheidsopdrachten):
34144213.
II.1.7) Opdracht valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA):
Ja.
II.1.
Verdeling in percelen:
Neen.
II.1.9) Varianten worden geaccepteerd:
II.2) HOEVEELHEDEN OF OMVANG VAN DE OPDRACHT
II.2.1) Totale hoeveelheid of omvang:
2 stuks Hulpverleningsvoertuigen HV2.
II.2.2) Opties:
Neen.
II.3) LOOPTIJD OF UITVOERINGSTERMIJN VAN DE OPDRACHT:
Periode in maanden: 12 (vanaf de gunning van de opdracht).
AFDELING III: JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIËLE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1) VOORWAARDEN MET BETREKKING TOT DE OPDRACHT
III.1.1) Verlangde borgsommen en waarborgen:
Bankgarantie volgens omschrijving in bestek.
III.1.2) Belangrijkste financierings- en betalingsvoorwaarden en/of verwijzing naar de voorschriften dienaangaande:
Betalingsregeling volgens omschrijving in bestek.
III.1.3) De vereiste rechtsvorm van de combinatie van ondernemers waaraan de opdracht wordt gegund:
III.1.4) Ander bijzondere voorwaarden voor de uitvoering van de opdracht:
Ja.
Er wordt gegund aan de ondernemer die als hoofdaannemer optreedt.
III.2) VOORWAARDEN VOOR DEELNEMING
III.2.1) Persoonlijke situatie van ondernemers, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: Zie bijlagen en omschrijving in bestek.
III.2.2) Economische en financiële draagkracht:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: Zie bijlagen en omschrijving in bestek.
Eventueel vereiste minimumeisen: Zie bijlagen en omschrijving in bestek.
III.2.3) Vakbekwaamheid:
Inlichtingen en formaliteiten om na te gaan of aan de vereisten is voldaan: Zie bijlagen en omschrijving in bestek.
Eventueel vereiste minimumeisen: Zie bijlagen en omschrijving in bestek.
III.2.4) Voorbehouden opdrachten:
Neen.
III.3) VOORWAARDEN BETREFFENDE EEN OPDRACHT VOOR DIENSTVERLENING
III.3.1) Het verrichten van de dienst is aan een bepaalde beroepsgroep voorbehouden:
III.3.2) Rechtspersonen moeten de namen en beroepskwalificaties opgeven van het personeel dat met de uitvoering van de dienstverleningsopdracht wordt belast:
AFDELING IV: PROCEDURE
IV.1) TYPE PROCEDURE
IV.1.1) Type procedure:
Openbaar.
IV.1.2) Beperkingen op het aantal ondernemingen dat verzocht wordt in te schrijven of deel te nemen:
IV.1.3) Beperking van het aantal ondernemingen tijdens de onderhandeling of de dialoog:
IV.2) GUNNINGSCRITERIA
IV.2.1) Gunningscriteria:
Economisch meest voordelige aanbieding, gelet op de in het bestek, in de uitnodiging tot inschrijving of tot onderhandeling of de in het beschrijvende document vermelde criteria.
IV.2.2) Er wordt gebruik gemaakt van een elektronische veiling:
Neen.
IV.3) ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN
IV.3.1) Referentienummer van het dossier bij de aanbestedende dienst:
IV.3.2) Eerdere aankondigingen betreffende dezelfde opdracht:
Neen.
IV.3.3) Voorwaarden voor de verkrijging van bestekken en aanvullende documenten of een beschrijvend document:
Termijn voor ontvangst van aanvragen voor documenten of voor toegang tot documenten: 25.3.2009 - 17:00.
Tegen betaling verkrijgbare documenten: neen.
IV.3.4) Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen:
8.5.2009 - 15:30.
IV.3.5) Datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden:
IV.3.6) Taal of talen die mogen worden gebruikt bij inschrijvingen of verzoeken tot deelneming:
Nederlands.
IV.3.7) Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen:
Periode in maanden: 12 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijvingen).
IV.3.
Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend:
Datum: 8.5.2009 - 16:00.
Plaats: Brandweerkazerne, Gerard Doustr. 129, Zutphen.
Personen die de opening van de inschrijvingen mogen bijwonen: ja.
Maximaal 1 persoon per inschrijver.