Het is idd zo dat ik veel over laat aan de 110, dat komt omdat hij al ter plaatsen is en dus het beste een beeld kan vormen, dat we daar als tweede TS in kunnen ondersteunen is zeker mogelijk, denk aan een andere aanrijroute om zicht vanaf de andere zijde te krijgen.
Je kan ook niet anders dan op de 110 af gaan, omdat je nog aanrijdend bent.
Zaak van meedenken en een veel weg zetten in je plan +, want zo lang het niet zeker is zijn het aannames en daar moet je zeker in oud bouw mee oppassen.
Gun hem ook de tijd om zijn plaatje rond te krijgen, althans dat is mijn idee daarbij.
De optie auto's op brandkranen is idd reeel, maar ook veel voorkomende werkelijkheid, gelukkig ben je met twee TS'en dus mensen zat om een autootje ff om te zetten.
Water is er voorlopig genoeg, brandkranen in overvloed (kunnen op dezelfde ringleiding staan dus wel iets om rekening mee te houden en daarnaast open water, wat wil je nog meer.
Net doen alsof je als eerste rijdt lijkt me een goede optie omdat je dan tp na overleg met de 110 al veel weg kunt strepen, want dat heeft hij dan wss al gedaan, zoniet in het overleg meenemen.
Toch wacht ik op de 110 wat hij voor mij heeft bedacht, want hij heeft mij geroepen met een bepaalde reden en heeft daar gaande weg ook de tijd voor gehad om daar goed over na te denken als hij opschaalt.
Ik begrijp de opmerking wat dat betreft niet zo goed, maar misschien wordt het met duidelijk bij de volgende aanwijzing
Bang voor feiten achteraf ben ik niet zo bang in deze, we rijden immers als tweede.
Verras me zou ik zeggen