Auteur Topic: Treinongeval.  (gelezen 19573 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

EB

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 1.260
  • Bezoek: Brandweer
Reactie #15 Gepost op: 24 april 2010, 17:52:51
Maar kun je tijdens een uitruk ten alle tijden zomaar aangeven dat je zoiets niet helemaal ziet zitten dan, of is het dan verstandiger om maar gelijk aan de kazerne even uit te stappen, en een collega die er "minder" moeite mee heeft mee te laten gaan?
Tijdens de uitruk wordt moeilijk, maar kan in een uiterste geval in theorie wel. In principe hoor je in de kazerne een stapje terug te doen en dus niet in te stappen. Ik ken geen geval waar dit voorgekomen is, maar ik weet ook niet waarom mensen niet naar een uitruk komen. Uit het P2000-bericht weet je al genoeg om wel of niet te gaan.


Barry van de Kamp

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 431
  • Geslacht: Man
  • Specialisatie: N.V.T.
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #16 Gepost op: 27 april 2010, 14:44:51
Tijdens de uitruk wordt moeilijk, maar kan in een uiterste geval in theorie wel. In principe hoor je in de kazerne een stapje terug te doen en dus niet in te stappen. Ik ken geen geval waar dit voorgekomen is, maar ik weet ook niet waarom mensen niet naar een uitruk komen. Uit het P2000-bericht weet je al genoeg om wel of niet te gaan.
Dank je voor de uitleg EB!  ;) Opzich begrijp ik je, en bij een TIS melding weet je inderdaad gelijk wat het is.
Maar hier in Overijssel gebruiken ze geen TIS, maar Ongeval Letsel. Dus dan is het al iets lastiger om het van te voren te weten. Alhoewel... Als korps Diepenveen weer zo'n melding krijgt aan de Sallandsweg dan hebben ze waarschijnlijk wel het vermoeden dat het weer zo laat is, aangezien het nogal een beruchte plek is wat dat betreft.