Auteur Topic: CERN Geneve (Zwitserland)  (gelezen 6311 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

loenatik

  • Gast
Gepost op: 22 augustus 2012, 10:51:27
Ik zag op brandweer.nl wederom de vacature staan van CERN in Geneve (Zwitserland). Kan iemand mij meer vertellen wat deze vacature precies inhoud? Waarom het tijdelijke contracten zijn? Hoe de arbeidsvoorwaarden en werkomstandigheden zijn? Welke roosters er gelopen worden? Etc. etc. Alvast bedankt.

Groet, Mark


Johan de C

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 3.379
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Brandweer
Reactie #1 Gepost op: 22 augustus 2012, 12:44:06
Ik zag op brandweer.nl wederom de vacature staan van CERN in Geneve (Zwitserland). Kan iemand mij meer vertellen wat deze vacature precies inhoud? Waarom het tijdelijke contracten zijn? Hoe de arbeidsvoorwaarden en werkomstandigheden zijn? Welke roosters er gelopen worden? Etc. etc. Alvast bedankt.

Groet, Mark

Volgens  mij gewoon manschap bij de bedrijfsbrandweer van CERN. Speciale aandachtspunten zijn  daarbij gevaarlijk stoffen, straling in diverse soorten en maten en "high angle and confined spaces" dus wat we hier met een paar hoogtereddingsteams hebben. Verder ook bezetting van ambulances.

Onder aan de advertentie staat ook een link naar de  vacature op de site van CERN zelf waar ook wat bijlagen genoemd worden over  arbeidsvoorwaarden. Rooster staat er  dacht ik niet bij.
En anders mail je ze met je vragen.

Als de taal een probleem is voor de mail heeft het denk ik geen zin. Twee talen wordne gevraagd,  Frans en Engels, in 1 van die talen moet je  zeer goed thuis zijn om alle handleidingen, rapporten, procedures te kunnen  lezen en schrijven, in de andere  taal moet je je op zijn  minst goed kunne redden. Brandveiligheidsinstructie  aan het CERN-personeel hoort er ook bij, in het Frans en/of Engels.

http://gs-fb.web.cern.ch/gs-fb/index.html