Auteur Topic: 02-05-2021 Zeer grote brand + GRIP 1 (industrie) Betrixhaven, Werkendam  (gelezen 492 keer)

Vinkendrecht en 3 gasten bekijken dit topic.

Fred Vos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
  • Rang: Hoofdbrandmeester 1e klasse
Ik stel gewoon vragen net als u dat doet, deze vakman stelt deze uit recente praktijk ervaringen.

Ik ben ook heel duidelijk dat ik het hoorde via de radio, dus ik heb geen eigen waarnemingen, daar heb ik het dus niet over. Kwestie van lezen, en in helderziendheid geloof ik niet, ik weet ook niet waar u zulke berichten heeft gelezen. Zijn er berichten verwijdert sinds mijn post?

Tja, deze helderziende, die zaken uit ander onzichtbare zaken aanwezig ziet zonder eigen waarneming, 'denkt' ook dat hij 'gewoon eerder vragen stelde.....'

Ik denk niet hem ooit te kunnen helpen en ben dat om redenen van gebrekkige redenering ook niet van plan.
Voor een vakinhoudelijke discussie zijn dit soort 'berichtgevers', die denken vragen te stellen zonder enige vraag, storend.

Zijn 'helderziende' beschuldigingen over het gebrek in het betrokken pand, 'gezien' door hem in andere panden(!),werden op het NOS journaal door de eigenaar, hardnekkig en onderbouwd, weersproken. Dan zijn de helderziende hier geplaatste uitspraken mogelijk ook nog lasterlijk!

k hoop dat de eigenaar aangifte doet; dan wordt dit in elk geval duidelijk.
"There is someone more important than the crowd, which is the person who disagrees with it. We must protect that person, for he's the one who can raise the question that no crowd wants to listen to, which is the question whether it is in the right." Roger Scruton

Fred Vos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
  • Rang: Hoofdbrandmeester 1e klasse
Ik stel gewoon vragen net als u dat doet, deze vakman stelt deze uit recente praktijk ervaringen.

Ik ben ook heel duidelijk dat ik het hoorde via de radio, dus ik heb geen eigen waarnemingen, daar heb ik het dus niet over. Kwestie van lezen, en in helderziendheid geloof ik niet, ik weet ook niet waar u zulke berichten heeft gelezen. Zijn er berichten verwijdert sinds mijn post?

In uw bericht kwam geen vraag voor!

Het is en wordt zo niks hier; qua inhoudelijke discussie.
"There is someone more important than the crowd, which is the person who disagrees with it. We must protect that person, for he's the one who can raise the question that no crowd wants to listen to, which is the question whether it is in the right." Roger Scruton