Ik denk dat een goede evaluatie zeker bij dit incident op z'n plaats is.
Hollands Midden en Haaglanden hebben beide hun eigen COH. De COH van HM is gewoon ingezet maar waarom die van HL in eerste instanatie is gealarmeerd is mij niet geheel duidelijk. Ik weet wel dat de COH van HM in de week voorafgaand aan het incident weggeweest is voor cursus, onderhoud o.i.d.
De CT van Rotterdam-The Hague Airport is niet ingezet maar alleen ter plaatse geweest omdat de commandant van het vliegveld ook AGS was en blijkbaar nodig vond een CT ter plaatse te laten komen. Ik denk dat dit 0,0 nut had.
En voor de rest van het topic, ach ja meneer Vos verpest het wéér......
Hier is ook een (preparatie) evaluatie op zijn plaats gelet op de volgorde van gealarmeerde voertuigen/KVT (bijv. DPH uit Krimpen op steenworp afstand) en ik blijf me verbazen over de standplaats van de COH in Honselersdijk als je voor beide regio's (15/16) paraat staat en de SB van Zestienhoven lijkt ogenschijnlijk mosterd na de maaltijd.