Auteur Topic: Voertuigen: Hongarije  (gelezen 4368 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erres

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 4.798
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
Gepost op: 18 november 2008, 22:42:54
Dan nu een modernere Csepel:

visitors can't see pics , please register or login


Korps                 :  Dombovar
Post                  :
Soort voertuig      : TS6LD2400HD300T4000
Roepnummer       : ***
Merk                  :  Csepel D 755.15
Fabrikant             :  Metz
Kenteken             :  ***
Bouw/dienstjaar          :
Bijzonderheden          :


nikitacavia

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 07 oktober 2009, 09:43:14
Is het niet bucuresti  :D Boekarest dus,Boedapest ligt in Hongarije  ::)


Jan-Emmen

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 07 oktober 2009, 09:49:36
Is het niet bucuresti  :D Boekarest dus,Boedapest ligt in Hongarije  ::)

Chips.... je zou best eens gelijk kunnen hebben dat het dus Hongerije is.
Ik moet nu weg.... ik maak er alvast Hongarije van.


nikitacavia

  • Gast
Reactie #3 Gepost op: 07 oktober 2009, 09:52:57
Chips.... je zou best eens gelijk kunnen hebben dat het dus Hongerije is.
Ik moet nu weg.... ik maak er alvast Hongarije van.

Geeft niet het Roemeense woord voor brandweer is pompieri,net zoals in het Frans dacht ik  :) Heb een tijdje Roemeens geleerd (thuis alleen zonder hulp) en het is toch een hele lastige taal haha


Pas01

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 8.962
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #4 Gepost op: 07 oktober 2009, 12:50:38
Chips.... je zou best eens gelijk kunnen hebben dat het dus Hongerije is.
Ik moet nu weg.... ik maak er alvast Hongarije van.

Een aantal dingen: gezien de rest van de topic-titels zal je met deze zin wel bedoeld hebben, dat je er alvast Roemenië van ging maken...  ;) Dat sluit beter aan op de post van Nikita, aangezien die het daar over heeft en jij met haar mee gaat daarin. [Mod-modus aan]Overigens heb ik inmiddels het topic samengevoegd met een al bestaand topic en dus zijn de topictitels nu anders dan ze stonden  ;) [Mod-modus uit]

Daarnaast snap ik even niet hoe je aan Boedapest komt, want dat komt in het hele filmpje niet voor.

Ten derde: het gaat allemaal om de brandweer van het plaatsje Szombathely. Dat ligt weldegelijk in Hongarije. En ik kan het weten, want ik kom er elk jaar langs als ik naar het Balatonmeer rijdt  ;) Ook hebben de voertuigen witte kentekenplaten met een 'H' aan het begin (van Hongarije, tevens voorzien van de vlag).

Ten vierde: [Mod-modus aan] dit is eigenlijk niet iets voor in een voertuigentopic. Althans, in het filmpje zitten een aantal voertuigfoto's. Maar eigenlijk is het in dit soort topics de bedoeling om voertuigfoto's te plaatsen, voorzien van het bekende gegevensrijtje  ;) En die ontbreken hier natuurlijk wel  ;) Gelieve daar toch een beetje rekening mee te houden  ;) [Mod-modus uit].




Jan-Emmen

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 07 oktober 2009, 13:18:43
@Pas01

Met het schaamrood op mijn kaken moet ik je helemaal gelijk geven.
Ik kan niet meer achterhalen hoe ik aan het filmpje gekomen ben (weet niet hoe ik gezocht heb) maar je hebt zoals altijd heel correct verbeterd en verplaatst.
Stom van me maar ik had de boardregels van dit topic niet gelezen dus ook daar zat ik fout mee.

Dank en excuses.
vr. Jan  ;)


Pas01

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 8.962
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #6 Gepost op: 07 oktober 2009, 13:30:20
@Pas01

Met het schaamrood op mijn kaken moet ik je helemaal gelijk geven.
Ik kan niet meer achterhalen hoe ik aan het filmpje gekomen ben (weet niet hoe ik gezocht heb) maar je hebt zoals altijd heel correct verbeterd en verplaatst.
Stom van me maar ik had de boardregels van dit topic niet gelezen dus ook daar zat ik fout mee.

Dank en excuses.
vr. Jan  ;)

Jan, foutjes maken we allemaal... Zelfs een moderator maakt wel eens een foutje. Wat mij betreft hoeft dat schaamrood op de kaken niet ;)

Enfin...we gaan maar weer eens on-topic verder  ;)


JosdeRidder

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 11
  • Geslacht: Man
Reactie #7 Gepost op: 22 juli 2012, 20:18:29
Zijn er ook foto's van voertuigen uit Berettjyoufalu, of Hongarije in het algemeen? Ik zit hier nu en zou 't wel leuk vinden om hier meer van te zien en te weten!


erres

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 4.798
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
Reactie #8 Gepost op: 23 juli 2012, 18:52:56
Jos, even wat plaaten op een rijtje waar oude Nederlanders zijn/waren te vinden:

Álmosd, Bonyhad, Csenger, Debrecen Airport, Dunaújváros, Fehérgyarmat,  Hódmezővásárhely, Kiskörös, Mátészalka, Pápa, Petöháza, Pomaz, Ráckeve, Tét, Tizalök en Tura.

Bovenstaande plaatsen zijn bij mij bekend, maar de lijst zal lang niet compleet zijn.
In Csorna zou ook een Nederlander moeten zijn, maar daar heb ik geen bevestiging van.

Succes met de jacht en prettige vakantie.

Rob