Auteur Topic: Zes brandweerduikers komen om bij reddingspoging vermiste jongen  (gelezen 3307 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Thor

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
Zes brandweerduikers komen om bij reddingspoging vermiste jongen

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4439096/zes-brandweerduikers-komen-om-bij


Damm

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 4.501
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Brandweer
  • Rang: Bevelvoerder
Reactie #1 Gepost op: 04 oktober 2018, 16:46:47
Item is weg?
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.


Fred Vos

  • Forumlid
  • ***
  • Berichten: 1.918
  • Geslacht: Man
  • Bezoek: Belangstellende
  • Rang: Hoofdbrandmeester 1e klasse
Reactie #2 Gepost op: 05 oktober 2018, 11:11:20
Item is weg?

Hoe laag ik iemand als vakman ook mag inschatten als deze om hulp vraagt.....Ach gut, hij is gewoon even de weg kwijt op dit forum; dan help ik toch even?
Diegene die de link plaatste heeft de gebrekkige gewoonte deze incompleet (te vroeg afbreken) te plaatsen.

Indien u de vet gedrukt tekst vergelijkt met die van de link dan ziet u dat de link moet worden aangevuld met: reddingspoging vermiste jongen

Als u weer eens een vakinhoudelijk probleem niet zelfstandig kunt oplossen, vraag maar gerust! Of ik dan ook weer bereid ben tot hulp is afwachten; anderen zouden zich ook kunnen/willen inzetten.
"There is someone more important than the crowd, which is the person who disagrees with it. We must protect that person, for he's the one who can raise the question that no crowd wants to listen to, which is the question whether it is in the right." Roger Scruton