OK,ik had gezegt dat we de casus vandaag zouden afsluiten

De brand is uiteindelijk zo erg geworden dat het volledige winkelcentrum in de as is gelegt,ondanks de nodige moeite die er is gedaan.De brand was ontstaan in de brasserie in de keuken,naar alle waarschijnlijkheid is kortsluiting in de oven de oorzaak geweest.
De ingezette eenheden hebben hun uiterste best gedaan om de rest van het winkelcentrum te behouden,maar zoals al gebleken werden de aanvalsploegen geconfronteerd met een zware rookontwikkeling en intense hitte.
Daardoor waren ze genoodzaakt om de binnenaanval te staken,en is er besloten vanaf buiten de boel vol te hozen.
Er waren wat asbestplaten op het dak,maar na onderzoek is gebleken dat de asbestdelen die vrijkwamen in directe omgeving van het winkelcentrum neer zijn gekomen.En dat is opgeruimt door een asbestverwijderingsbedrijf.
Het persoon die nog werdt vermist is gevonden,hij is gelukkiger wijs gevonden door een aanvalsploeg die via het magazijn van 1 van de supermarkten naar binnen waren gegaan.De man was bewusteloos,vanwege de rook.Is opgenomen in het ziekenhuis,en mocht na een paar dagen het ziekenhuis weer verlaten.
Ik moet zeggen dat ik met veel plezier jullie berichten heb gelezen,er werdt leuk onderling met elkaar gediscusieert over de in te zetten eenheden.Dus petje af

Ricardo,veel succes met jouw casus,ik ben benieuwt wat jij ons voorschotelt